Visma Flyt
Rådgivningstjenester
Som kunde blir du godt ivaretatt, enten du er ny eller har vært med en stund. Du får tilgang til et bredt utvalg av rådgivningstjenester innen helse, velferd og oppvekst.
Hva kan vi hjelpe med?
Innføringsfasen
Kundenes avtale med Visma Flyt kan omfatte opplæring i innføringsfasen, samt en avtale om support. Ta kontakt.Kompetanse og rådgivingsavtale
Kompetanse og rådgivingsavtale er en avtale som omfatter fri tilgang til nettkurs, deltakelse på fagsamlinger og dager med rådgiving. Les om deres kompetansepartner.
Nettkurs
Nettkurs er relatert til produktet som kunden bruker, og kan inneholde alt fra systemadministratorkurs til opplæring i funksjonalitet. Se kursoversikt.Kurs
I løpet av året tilbys også flere andre typer kurs for brukere av Flyt fagsystemene. Disse publiseres og er åpne for påmelding via Community. Gå til ditt område i Community.
Rutineutvikling
Rutineutvikling er et konsept hvor vi sammen med kunden kartlegger behovet for rutiner knyttet til f.eks arbeidsprosesser i saksbehandlingsløsningen, utarbeider et forslag og bistår i implementeringen. Ta kontakt.
Konsulenttjenester
Konsulenttjenester er tjenester med konsulenter på inntil to timer, hvor kunden kan booke en konsulent med fagekspertise på det området kunden ønsker hjelp. Innen oppvekstsektoren kan konsulentbistand også bookes direkte med den enkelte konsulent time for time. Ta kontakt.
Tjenesteabonnement
Tjenesteabonnement er en avtale om et visst antall dager i året hvor kunden har tilgang til å booke en fagkonsulent innenfor løsningen. Disse dagene kan benyttes til opplæring, visning av ny funksjonalitet, eller veiledning. De kan deles opp i halve dager, eller slik det måtte passe for kunden. Ta kontakt.
Lurer du på noe?
Enten du har spørsmål om våre produkter, tjenester, eller trenger veiledning, ikke nøl med å ta kontakt med oss. Vårt dedikerte team er alltid klar til å assistere deg.