Choose language

Visma Flyt

Rådgivningstjenester

Som kunde blir du godt ivaretatt, enten du er ny eller har vært med en stund. Du får tilgang til et bredt utvalg av rådgivningstjenester innen helse, velferd og oppvekst.

Hva kan vi hjelpe med?

Innføringsfasen

Kundenes avtale med Visma Flyt kan omfatte opplæring i innføringsfasen, samt en avtale om support.

Kompetanse og rådgivningsavtale

Kompetanse og rådgivningsavtale er en avtale som omfatter fri tilgang til nettkurs, deltakelse på fagsamlinger og dager med rådgiving.

Webinar

Få innsikt, tips og korte demonstrasjoner av våre løsninger for helse, velferd og oppvekst. Alle våre webinar er gratis.

Kurs

I løpet av året tilbys også flere andre typer kurs for brukere av Flyt fagsystemene. 

Rutineutvikling

Rutineutvikling er et konsept der vi, sammen med kunden, kartlegger behovet for rutiner knyttet til for eksempel arbeidsprosesser i saksbehandlingsløsningen. Vi utarbeider et forslag og bistår i implementeringen.

Konsulenttjenester

Konsulenttjenester innebærer at kunden kan booke en fagspesialist for inntil to timer, tilpasset det området dere trenger hjelp med. Innen oppvekstsektoren kan konsulentbistand også bookes direkte med den enkelte konsulent time for time.

Tjenesteabonnement

Tjenesteabonnement er en avtale som gir kunden tilgang til å booke en fagkonsulent for et bestemt antall dager i året. Disse dagene kan benyttes til opplæring, visning av ny funksjonalitet, eller veiledning. De kan deles opp i halve dager, eller slik det måtte passe for kunden.

Serviceavtaler

Serviceavtaler inngås hovedsakelig for våre on-prem-løsninger og inkluderer blant annet bistand ved nye oppgraderinger og releaser.

Support

Få hjelp og svar på spørsmål  – finn logg inn, kontaktinfo og brukerstøtte samlet på ett sted.

Lurer du på noe?

Enten du har spørsmål om våre produkter, tjenester, eller trenger veiledning, ikke nøl med å ta kontakt med oss. Vårt dedikerte team er alltid klar til å assistere deg.