Choose language

Flyt fagsystemer

Tjenesteabonnement

Hold virksomheten deres oppdatert med riktig kompetanse

Visma Flyt tilbyr tjenesteabonnement til våre kunder som kan benyttes etter behov. Avtalen gjelder årlig tjenestebistand med et fastsatt omfang. Tidspunkt for uttak avtales direkte med fagkonsulent i Visma Flyt. Denne tjenesten sikrer forutsigbarhet i forhold til årlig bistand og fleksibilitet i forhold til ønsket innhold.

Avtalen gjør det enklere å legge kostnaden inn som en fast del av budsjettet. Det gir også en lavere pris enn ved enkeltbestillinger hos Visma Flyt. Vilkårene for tjenesteabonnement reguleres i sin helhet av avtalen om tjenesteabonnement.

En person deltar i et videomøte på en bærbar datamaskin, med seks andre deltakere på skjermen. Bildet illustrerer digital kommunikasjon og fleksibiliteten ved et tjenesteabonnement.

5 gode grunner til å velge tjenesteabonnement

  • Sikrer forutsigbarhet knyttet til årlig bistand
  • Sikrer jevnlig kompetanseoppbygning og god utnyttelse av fagløsningen
  • Fleksibilitet i forhold til ønsket innhold i bistanden, og når man ønsker den gjennomført
  • Lettere for virksomheten å få kostnaden inn som en fast del av budsjettet
  • Lavere kostnad per dag enn ved ordinær bestilling av bistands-dager
Engasjerte kollegaer i møte på et moderne kontor, der en mann ler foran en bærbar datamaskin. Bildet illustrerer hvordan Visma Flyts tjenesteabonnement legger til rette for fleksibel opplæring, rådgivning og effektivt samarbeid.

Hva kan tjenesteabonnement benyttes til?

  • Nødvendig opplæring av nye medarbeidere
  • Opplæring/rådgivning i bruk av andre deler av fagløsningen, eller funksjonalitet som kommer
  • Kompetanseheving hos personer med nøkkelroller, som systemansvarlig/superbrukere
  • Tilrettelegging i forhold til nye krav og forskrifter fra myndighetene
  • Uttak av statistikkdata eller andre datauttrekk
  • Tilrettelegging og oppsett av integrasjoner mot andre systemer
  • Vedlikehold og nødvendige endringer av systemoppsett og tekstmaler
  • Opplæring og bistand til ledere for en bedre utnyttelse av fagløsningen
  • Gjennomgang og forbedring av rutiner knyttet til bruk av fagløsningen

Lurer du på noe?

For mer informasjon eller bestilling, ta kontakt med din fagkonsulent eller fyll inn skjemaet.